22 400 07 07, 538 414 106

kontakt@respicareclinic.pl

doctors team

RespiCare Sponsorem XXXIV Zjazdu Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc w Wiśle 7-10 maja 2016

Główne tematy zjazdu Więcej informacji

• POChP
  • astma i alergie
  • śródmiąższowe choroby płuc
  • zakażenia układu oddechowego
  • zaburzenia oddychania w czasie snu
  • nadciśnienie płucne i zatory w tętnicy płucnej
  • gruźlica i mykobakteriozy
  • rzadkie choroby układu oddechowego

fayez wisła  IMG_1986

RespiCare Sponsorem IX ZJAZDU POLSKIEGO TOWARZYSTWA BADAŃ NAD SNEM „SEN I JEGO ZABURZENIA – WYZWANIA ZDROWOTNE I SPOŁECZNE” Gniezno 7-9 kwietnia 2016

więcej informacji

gnizno

NOWI LEKARZE

Miło nam poinformować, że do naszego zespołu dołączyli nowi lekarze:

dr n. med. Piotr Korczyński – specjalista pulmonolog

absolwent I Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, specjalista z zakresu chorób wewnętrznych i chorób płuc.  Doktor przyjmuje pacjentów ze schorzeniami układu oddechowego takimi jak: przewlekły kaszel, infekcje i zakażenia układu oddechowego, astma, POCHP. Zajmuje się również diagnostyką i leczeniem zaburzeń oddychania w czasie snu. Posiada doświadczenie w zakresie inwazyjnej diagnostyki pulmonologicznej oraz z prowadzeniem nieinwazyjnej wentylacji oraz tlenoterapii domowej.

dr Anna Klimczak – specjalista alergologii, pulmonologii

Pani Doktor posiada wieloletnie doświadczenie w diagnostyce i leczeniu chorób alergicznych.

Specjalizuje się w leczeniu chorób takich jak: astma oskrzelowa, katar sienny, alergiczne zmiany skórne. Wykonuje diagnostykę opartą na badaniu spirometrycznym, testach alergicznych, prowadzi odczulania pacjentów. Dodatkowo Pani Doktor posiada specjalizację z pulmonologii prowadząc pacjentów ze schorzeniami układu oddechowego. Swoją wiedzę stale poszerza uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach w zakresie alergologii i pulmonologii

Aparatura Medyczna

Centrum Medyczne RespiCare posiada najwyższej jakości system do diagnostyki zaburzeń snu – system Polisomnograficzny PSG Embletta MPR ST+ wraz z oprogramowaniem REMLOGIC Embla, liderem na polskim i światowym rynku.

mpr1

Aparat EKG

Aparat EKG z funkcją automatycznej analizy i interpretacji badań. Zastosowane w nim nowoczesne i unikalne rozwiązania umożliwiają wysyłanie dokumentacji medycznej oraz zapisów badań EKG na dowolną skrzynkę e-mail lub bezpośrednio do lekarza!!!
Przykład badania EKG z automatyczną analizą:

Spirometr

Aparat służący do wykonania spirometrii, czyli najważniejszego z badań czynnościowych układu oddechowego, które pozwala na obiektywną ocenę czynności płuc. Najwyższa  dokładność pomiarów i zaawansowane technologicznie naszego aparatu  pozwalają uzyskać pełni diagnostyczny wynik badania.
handy_400